Blogger Backgrounds

Thursday 17 November 2011

UCAPAN TERINDAH TOK MU..

i love u..

aku cintamu..
wai ai ni
ad sbagainya tentang cinta..
bahse tu semua bhse yg indah dsebut..
tp lbh indah ag klu seseorg macam KAU mybutnya..
tp sebutan tu mula dr B..
lps tu sbtan dsmbung CINTAKAN..
dan diakhiri nama gelaranku CAYANG....
sbutan tu paling indah dan aku slalu tsenyum bila KAU mybutnya..
dan pabilakumjawapnya CYG CINTAKAN B..
sbutan tu ikhlas dri hati ku wt dirimu..
tok insan  seperti KAU..
aku bjnji pd drimu..
aku akan mnjwap sbutan itu,
shingga nafas trkhirku tok mu..
apabila nafas trkhr tu..
akan mbuat ko lbh mmahami iaitu AKU TETAP MBAWA CINTA TU BSAMA DRI MU..
dan pkataan tu ialah B CYG CINTAKN B..
JAGN TGLKAN CYG..
JGN CURANG..
JGN LYN PPUAN..
SENTIASA INGT CYG B.
 bialah setiap aku mybutnya sbgai pgingatan tok mu..
CYG CINTAKAN B..

0 comments: